Monday, December 31, 2007

皓仔


表弟皓仔,我每次回家都會抱著他玩。
皓仔剛滿一歲,時常都帶著矇忪的眼神,但還是很可愛 ^^
悶悶的心情,看到皓仔也會變得亮麗起來~

7 comments:

aileng miao said...

is he brother of the one of i saw before. they look sooo alike de neh... ngoi ngoi like tat. cute ^^*

aileng miao said...

i suddenly recalled his name... waiwai!!! am i correct? am i am i?

韋恩 said...

yes! He is little brother of WaiWai!!! U still remeber his name ^^

aileng miao said...

~~~~~~~ geng leh ~~~~~~~~
^^v

77 said...

很可爱,原来你是那么的有爱心。我以为你冷血的 :P

韋恩 said...

我真的像冷血吗?!
告诉你,越靠近我你会觉得越暖~

Anonymous said...

记忆中我似乎见过他哥哥wai wai !! 我倒觉得越靠近你越可看到你更冷血的一面!!